REGULAMIN DOSTĘPU DO MATERIAŁÓW AUDIOWIZUALNYCH

ELEVEN SPORTS Z DNIA 1 STYCZNIA 2023 R.

Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia usług cyfrowych - audiowizualnych usług medialnych typu „video on-line” przez Eleven Sports Network Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000558277, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą NIP 5213696985 oraz REGON 361553392 (zwaną dalej „Eleven Sports”).

§ 1. Definicje

1. Abonent – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i zawarła Umowę po uprzednim zapoznaniu się z Regulaminem i akceptacją jego postanowień.

2. Aktywacja – czynności realizowane przez Eleven Sports lub inny podmiot działający w imieniu Eleven Sports, w tym uruchomienie sygnału, umożliwiające odbiór Abonentowi Materiałów Audiowizualnych dostępnych w ramach Usługi.

3. Aplikacja – specjalne oprogramowanie z wykorzystaniem którego możliwy jest dostęp Abonenta do Usługi, odpowiednio zintegrowane z systemami operacyjnymi, dostępne na wskazanych w Serwisie rodzajach Sprzętu bez konieczności instalacji lub wymagające takiej instalacji. Aplikacja wraz z informacją o wymaganiach technicznych niezbędnych do jej zainstalowania dostępna jest pod adresem www.elevensports.pl lub w wybranych sklepach internetowych. Zainstalowanie Aplikacji wymaga zaakceptowania przez Abonenta warunków korzystania z Aplikacji (licencji) wskazanych przy dokonywaniu instalacji.

4. Cennik – zestawienie cen Pakietów, dostępne w Serwisie i Aplikacji. Cennik stanowi integralną część Umowy.

5. Centrum Obsługi Abonenta (COA) – komórka organizacyjna obsługująca Abonentów w zakresie Umowy, w tym reklamacji, z którą kontakt możliwy pod adresem e-mail: pomoc@elevensports.pl.

6. Materiały Audiowizualne – programy (kanały) Eleven Sports 1, Eleven Sports 2, Eleven Sports 3, Eleven Sports 4 rozprowadzane w czasie rzeczywistym i udostępniane Abonentowi po zawarciu Umowy w ramach wybranego przez Abonenta Pakietu. Eleven Sports może w ramach danego Pakietu rozszerzyć listę programów wymienionych w zdaniu poprzednim w ramach dowolnego Pakietu. Materiałem Audiowizualnym może być również dostęp do jednostkowego wydarzenia sportowego oferowanego odrębnie.

7. Okres Umowy czas trwania Umowy, który biegnie od chwili otrzymania płatności przez Operatora systemu DotPay do chwili upływu terminu, na który Umowa została zawarta. Okres Umowy liczony jest w dniach lub godzinach w zależności od wybranego przez Abonenta Pakietu. Abonent może dobrowolnie wyrazić zgodę na automatyczne odnawianie kolejnych Okresów Umowy, bez konieczności składania każdorazowo oświadczenia woli. Takie odnowienie kolejnego Okresu Umowy jest skuteczne z chwilą otrzymania płatności przez Operatora systemu DotPay kolejnej Opłaty za nowy Okres Umowy.

8. Operator systemu DotPay – PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą NIP 7792369887 oraz REGON 301345068.

9. Opłata – określona w Cenniku kwota, którą Abonent zobowiązany jest uiścić z góry za dostęp do Usługi z góry. Uiszczenie Opłaty stanowi warunek zawarcia Umowy. Abonent uiszcza opłatę przy użyciu karty płatniczej w systemie Dotpay, zgodnie z regulaminem Operatora systemu Dotpay. W przypadku gdy Abonent dobrowolnie wyrazi zgodę na odnawianie Okresu Umowy, niezbędne będzie również wyrażenie przez niego zgody na uiszczanie kolejnych Opłat za kolejne Okresy Umowy przy użyciu karty płatniczej.

10. Pakiet – zbiór Materiałów Audiowizualnych do wyboru przez Abonenta. Abonent ma możliwość wyboru Pakietu obejmującego dostęp do Materiałów Audiowizualnych przez czas określony szczegółowo w Serwisie i Aplikacji. Ceny Pakietów znajdują się w Cenniku dostępnym w Serwisie i Aplikacji.

11. Serwis – platforma multimedialna w sieci Internet, w ramach której możliwe jest korzystanie z Usługi, dostępna pod adresem www.elevensports.pl.

12. Sprzęt - urządzenia spełniające określone w Regulaminie minimalne parametry techniczne i posiadające dostęp do Internetu, umożliwiające korzystanie z Usługi. Aktualna lista Sprzętu dostępna jest na stronie www.elevensports.pl.

13. Środowisko cyfrowe - sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Abonenta/Użytkownika w celu uzyskania dostępu lub korzystania z Usługi.

14. Umowa – umowa o świadczenie Usługi pomiędzy Abonentem i Eleven Sports o treści określonej w Regulaminie, Cenniku i Polityce Prywatności, zawierana pod warunkiem uiszczenia przez Abonenta Opłaty. Strony zawierają Umowę na zasadach określonych w § 3 Regulaminu.

15. Użytkownik – osoba fizyczna niebędąca Abonentem, korzystają z nieodpłatnych materiałów dostępnych w serwisie www.elevensports.pl lub Aplikacji.

16. Usługa – usługa cyfrowa w rozumieniu art. 2 ust. 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w formie audiowizualnej usługi medialnej świadczonej odpłatnie lub nieodpłatnie przez Eleven Sports, polegającej na zapewnieniu Abonentowi dostępu do Materiałów Audiowizualnych, w ramach wybranego przez Abonenta Pakietu. Usługa realizowana jest poprzez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, w ramach transmisji danych za pośrednictwem sieci Internet.

§ 2. Postanowienia ogólne

1. Usługa świadczona jest Abonentowi na podstawie Umowy zawieranej pomiędzy Abonentem a Eleven Sports na warunkach określonych w Regulaminie i Cenniku. Umowa zawierana jest na odległość w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. ze zm.).

2. W przypadku, gdy Abonent nie korzysta z Usług przez okres przekraczający 7,5 roku od dnia założenia konta, Eleven Sports jest uprawniony do usunięcia konta, po upływie 30 dni od zawiadomienia Abonenta na wskazany przy zakładaniu konta adres e-mail.

3. Usługa dostępna jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, przy czym Abonenci są uprawnieni do korzystania z niej w trakcie czasowego pobytu w innym państwie na terenie Unii Europejskiej, o ile sposób korzystania jest zgodny z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2017/1128 z dnia 14 czerwca 2017 r. w sprawie transgranicznego przenoszenia na rynku wewnętrznym usług online w zakresie treści oraz po pozytywnej weryfikacji rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania Abonenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ust. 4 poniżej. Eleven Sports może także oferować Usługę dla Abonentów poza terytorium Unii Europejskiej, jeżeli będzie to możliwe ze względu na ochronę własności intelektualnej. Wówczas przy dostępnym Materiale Audiowizualnym (lub grupie materiałów audiowizualnych) pojawi się odpowiednia informacja.

4. Weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania Abonenta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w celu zapewnienia możliwości przenoszenia Usług, którym mowa w ust. 3, następuje przy zawarciu Umowy i przedłużeniu Okresu Umowy poprzez sprawdzenie adresu IP (protokołu internetowego), z którego Abonent uzyskuje dostęp do Usługi oraz weryfikację posiadania umowy o świadczenie usług telefonicznych z dostawcą usług świadczonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W razie uzasadnionych wątpliwości, pozytywnie zweryfikowany Abonent może zostać poddany ponownej weryfikacji. W takim przypadku Eleven Sports może zwrócić się do Abonenta o udzielenie w terminie nie krótszym niż 14 dni, informacji niezbędnych do ustalenia rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Niedostarczenie tych informacji przez Abonenta w terminie wyznaczonym przez Eleven Sports, skutkować będzie zablokowaniem dostępu do Usługi w trakcie czasowego pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej. W takim przypadku, brak dostępu do Usługi nie stanowi naruszenia Umowy przez Eleven Sports i nie powoduje powstania jakichkolwiek roszczeń finansowych po stronie Abonenta.

5. Abonent może korzystać z Usługi nie więcej niż na 4 (czterech) Sprzętach, przy czym nie jest możliwe korzystanie z Usługi w tym samym czasie na więcej niż 1 (jednym) Sprzęcie.

6. Abonent może korzystać z Usługi wyłącznie w celach prywatnych i nie jest uprawniony do jakiegokolwiek wykorzystania Usługi w celach komercyjnych lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. W razie naruszenia zakazu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Eleven Sports jest uprawniona do natychmiastowego wypowiedzenia Umowy.

7. Użytkownik może korzystać z nieodpłatnych materiałów udostępnianych w Serwisie oraz Aplikacji. W stosunku do Użytkownika stosuje się odpowiednio postanowienia § 4 ust. 2-13; § 5 ust. 1-5; § 7 ust. 1, 2, 4 i § 9 Regulaminu, Politykę Prywatności oraz Informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Eleven Sports.

§ 3. Zawarcie Umowy

1. W celu zawarcia Umowy przez Abonenta wymagane jest:

a) założenie konta za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji;

b) podanie przez Abonenta następujących danych: imię i nazwisko, adres e-mail, dane wymagane do uiszczenia Opłaty;

c) zapoznanie się z Regulaminem i zaakceptowanie jego treści;

d) zapoznanie się z Polityką Prywatności i Informacją o przetwarzaniu danych osobowych przez Eleven Sports oraz akceptację ich treści;

e) wybór Pakietu;

f) wyrażenie przez Abonenta zgody na rozpoczęcie spełniania świadczenia przez Eleven Sports przed upływem 14-dniowego prawa do odstąpienia od Umowy oraz oświadczenie o zrezygnowaniu z prawa do odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – jeżeli Okres Umowy jest krótszy niż 14 dni;

g) uiszczenie Opłaty za Usługę zgodnie z Cennikiem lub wprowadzenie kodu promocyjnego, o którym mowa w ust. 2.

2. Eleven Sports zastrzega sobie prawo do udostępniania nieodpłatnych kodów promocyjnych, umożliwiających zawarcie Umowy bez uiszczenia Opłaty. Kody promocyjne mogą być udostępniane bezpośrednio przez Eleven Sports lub za pośrednictwem innych podmiotów.

3. Abonent może dobrowolnie wyrazić zgodę na automatyczne odnowienie Okresu Umowy i pobieranie przez Eleven Sports Opłat za kolejne Okresy Umowy.

4. Zawarcie Umowy następuje po dokonaniu czynności wymienionych w pkt. 1 i pod warunkiem uiszczenia przez Abonenta Opłaty.

5. Abonent otrzyma drogą mailową potwierdzenie zawarcia Umowy i zaksięgowania Opłaty oraz Regulamin obowiązujący w dniu zawarcia Umowy.

6. Eleven Sports informuje Abonenta, że jeżeli Okres Umowy jest krótszy niż 14 dni, do zawarcia Umowy dochodzi w okolicznościach powodujących utratę przez Abonenta prawa odstąpienia od Umowy, o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Abonent niniejszym wyraża zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczeń określonych w Umowie przez Eleven Sports przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy i tym samym wyraża zgodę na utratę prawa na odstąpienie od Umowy.

7. Jeżeli Okres Umowy jest dłuższy niż 14 dni, Abonent, który zawarł umowę na odległość może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Eleven Sports oświadczenie o odstąpieniu od Umowy poprzez jego wysłanie na adres pomoc@elevensports.pl. Oświadczenie powinno zostać złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta i jest dostępny na stronie www.elevensports.pl. W przypadku odstąpienia od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą, przy czym Eleven Sports jest uprawniony do zatrzymania części Opłaty za świadczenia spełnione do czasu odstąpienia od Umowy.

8. Umowa zawierana jest na Okres Umowy, który za zgodą Abonenta może być automatycznie przedłużany na zasadach określonych w Regulaminie.

9. Odwołanie zgody Abonenta na automatyczne przedłużanie Okresu Umowy może być złożone najpóźniej na 24 godziny przed końcem obowiązującego Okresu Umowy ze skutkiem na koniec tego okresu.

§ 4. Warunki korzystania z Usługi

1. Usługa jest udostępniana Abonentowi przez Eleven Sports za pośrednictwem Serwisu lub Aplikacji niezwłocznie po zawarciu Umowy.

2. Aktualne informacje dotyczące wystąpienia szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem z Usługi, funkcjonalnościach treści cyfrowych oraz środkach ich ochrony są dostępne w Serwisie.

3. Korzystanie z Usługi wymaga posiadania przez Abonenta dostępu do sieci Internet. Opłata nie obejmuje kosztów dostępu do sieci Internet, które Abonent ponosi we własnym zakresie.

4. Korzystanie z Usługi jest możliwe wyłącznie za pomocą sprawnego Sprzętu, spełniającego wymagania techniczne, w tym w zakresie interoperacyjności i kompatybilności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem oraz spełnienia poniższych wymagań:

a) posiadanie połączenia z siecią Internet, w tym dostęp do łącza internetowego o rzeczywistej przepustowości minimum 2 megabitów na sekundę dla Materiałów Audiowizualnych w jakości 576p oraz co najmniej 25 megabitów na sekundę dla Materiałów Audiowizualnych w jakości 4K;

b) powstrzymanie się przez Abonenta od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Materiałów Audiowizualnych;

c) korzystanie przez Abonenta ze strony elevensports.pl lub z zainstalowanej na Sprzęcie Aplikacji;

d) korzystanie przez Abonenta z oficjalnego i legalnego oprogramowania zainstalowanego na Sprzęcie (np. oficjalnego system Android rozpowszechnianego przez producenta urządzeń mobilnych);

e) zainstalowanie aktualnych sterowników karty graficznej Sprzętu;

f) posiadanie wyłączonego oprogramowania blokującego reklamy.

5. Abonenci korzystający z Usługi za pośrednictwem Serwisu www.elevensports.pl są zobowiązani do:

a) korzystania z przeglądarki Google Chrome 75.0 lub nowszej, Mozilla Firefox 64.0 lub nowszej, Safari 12 lub nowszej, Opera 58.0 lub nowszej;

b) włączenia obsługi JavaScript w przeglądarce.

6. Abonenci korzystający z Usługi za pośrednictwem Aplikacji na urządzeniach mobilnych zobowiązani są do:

a) posiadania urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów:, iOS 10 lub wyższy, Android OS 5.0 lub wyższy;

b) zapewnienia aby system urządzenia mobilnego nie był modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i pochodził z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu;

c) posiadania systemu wspierania technologii Widevine Modular (DRM) lub Microsoft PlayReady. Informacji o wspieraniu wymienionych technologii udziela producent systemu urządzenia (test funkcjonalności Usługi na urządzeniach z systemem Android jest dostępny w Aplikacji w sekcji Pomoc).

7. Eleven Sports może udostępnić funkcjonalność korzystania z Serwisu na niektórych urządzeniach wyposażonych w technologię Smart TV, a także na konsolach gier oraz poprzez dekodery set-top-box. Ze względu na specyficzne uwarunkowania techniczne tego typu urządzeń, aktualne informacje dotyczące wymagań technicznych dostępne będą w Serwisie.

8. Eleven Sports zastrzega sobie prawo aktualizacji wymagań wymienionych w ust. 4-6 niniejszego paragrafu. Aktualne wymaganie dostępne będą w Serwisie oraz w Aplikacji.

9. Przed zawarciem Umowy Abonent jest zobowiązany do sprawdzenia, czy posiadany przez niego Sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym paragrafie. W razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi na posiadanym Sprzęcie, Abonent powinien skontaktować się z COA.

10. Eleven Sports nie gwarantuje prawidłowego działania Usługi w przypadku, gdy Sprzęt Abonenta nie spełnia wymogów technicznych określonych w Regulaminie.

11. Abonent przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że korzystanie z Usługi związane jest z zainstalowaniem i korzystaniem z plików „cookies” (krótki plik tekstowy zapisywany na Sprzęcie, i odczytywany przez serwer sieciowy) lub podobnych technologii. Warunkiem działania „cookies” lub podobnych technologii jest ich akceptacja przez przeglądarkę, z której korzysta Abonent oraz nieusuwanie ich ze Sprzętu w czasie korzystania z Usługi. Możliwość korzystania z niektórych rodzajów plików „cookies” lub podobnych technologii jest niezbędna dla prawidłowego działania Usługi. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z „cookies” lub podobnych technologii znajdują się w Polityce Prywatności, dostępnej w Serwisie.

12. Eleven Sports wykorzystuje w Serwisie systemy statystyczne umożliwiające dopasowanie Materiałów Audiowizualnych w oparciu o ich kategorie oraz preferencje Abonentów.

13. Eleven Sports nie świadczy usług instalacji oraz innych czynności technicznych mających na celu podłączenie i uruchamianie Sprzętu, umożliwiającego Abonentowi korzystanie z Usługi.

§ 5. Ograniczenia korzystania z Usługi

1. Materiały Audiowizualne mogą stanowić przedmiot praw autorskich lub praw pokrewnych i podlegać ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2022.2509 t.j. ze zm.) lub innych przepisów mających zastosowanie. Abonent jest uprawniony do korzystania z Materiałów Audiowizualnych jedynie do własnego użytku osobistego. Abonent nie jest uprawniony do publicznego ani komercyjnego udostępniania Materiałów Audiowizualnych lub ich elementów w jakiejkolwiek formie. Abonent nie jest również uprawniony do utrwalania lub zwielokrotniania Materiałów Audiowizualnych.

2. Abonent nie jest uprawniony do modyfikowania, usuwania, zmieniania lub obchodzenia zabezpieczeń, kodowania lub innych technologii oraz oprogramowania, stanowiących część Usługi.

3. Abonent korzystający z Usługi zobowiązany jest stosować odpowiednie środki, tak aby uniemożliwić osobom małoletnim dostęp do Materiałów Audiowizualnych, których treść może być nieodpowiednia dla osób niepełnoletnich.

4. Eleven Sports zastrzega sobie prawo wstrzymania dostępu do Usługi w przypadku próby korzystania z niej jednocześnie na kilku Sprzętach lub w przypadku próby nieautoryzowanego dostępu do konta Abonenta. Informacja o wstrzymaniu będzie dostępna w Serwisie w formie stosownego komunikatu planszowego. W przypadku wystąpienia takich zdarzeń Abonent powinien skontaktować się z COA.

5. Eleven Sports zastrzega sobie prawo do wstrzymania dostępu do Usługi lub wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku, gdy Abonent korzysta z Usługi lub Serwisu niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, po uprzednim wezwaniu Abonenta do zaprzestania naruszeń i bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu, nie krótszego niż 7 dni.

§ 6. Płatności

1. Abonent jest zobowiązany do wniesienia Opłaty za Usługę w ramach wybranego przez siebie Pakietu przed rozpoczęciem korzystania z Usługi.

2. Za dzień dokonania Opłaty uważa się dzień jej przyjęcie przez Operatora systemu DotPay.

3. Wysokość Opłaty za Pakiety określona jest w Cenniku dostępnym w Serwisie i Aplikacji. Opłaty są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), zgodnie ze stawką określoną obowiązującymi przepisami prawa.

4. Opłata za Usługę jest dokonywana w formie przelewu elektronicznego za pośrednictwem systemu DotPay, zgodnie z odrębnym regulaminem dostępnym w Serwisie i Aplikacji. Abonent zobowiązany jest do posiadania karty płatniczej odpowiadającej wymaganiom wskazanym przez DotPay oraz rachunku bankowego w jednym z banków wymienionych w Serwisie i Aplikacji.

5. Eleven Sports wystawi fakturę VAT Abonentowi na jego pisemne żądanie, zgłoszone w terminie 3 miesięcy od dnia zakończenia wykonania Usługi. Abonent zobowiązany podać w żądaniu wszystkie dane potrzebne do wystawienia faktury VAT.

§ 7. Odpowiedzialność

1. Eleven Sports ponosi odpowiedzialność za brak dostarczenia Usługi w terminie oraz brak zgodności Usługi z Umową/Regulaminem.

2. Jeżeli Usługa nie została dostarczona w terminie, Abonent ma prawo wezwania do jej dostarczenia w trybie reklamacji określonym w § 8 Regulaminu. Jeżeli Eleven Sports nie dostarczy Usługi niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym z Abonentem terminie, Abonent ten może odstąpić od Umowy. Abonent może odstąpić bez wzywania do dostarczenia Usługi, jeżeli:

a. Eleven Sports oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy Usługi, lub

b. Abonent i Eleven Sports uzgodnili lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Abonenta, a Eleven Sports nie dostarczył jej w tym terminie.

3. W przypadku świadczenia Usługi w sposób niezgodny z Umową/Regulaminem, Abonent może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową/Regulaminem poprzez złożenie reklamacji, o której mowa w § 8 Regulaminu.

4. Abonent może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy:

a. jeśli zgodnie z odpowiedzią Eleven Sports na żądanie złożone na podstawie ust. 3 powyżej doprowadzenie do zgodności Usługi z Umową/Regulaminem jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;

b. Eleven Sports nie doprowadzi Usługi do zgodności z Umową/Regulaminem zgodnie z żądaniem złożonym przez Abonenta na podstawie ust. 3 powyżej;

c. brak zgodności z Umową/ Regulaminem nadal występuje, mimo że Eleven Sports próbował doprowadzić Usługę do zgodności z Umową/Regulaminem, zgodnie z żądaniem złożonym na podstawie ust. 3 powyżej;

d. brak zgodności Usługi z Umową/Regulaminem jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny lub natychmiastowe odstąpienie od Umowy;

e. z oświadczenia Eleven Sports złożonego w odpowiedzi na żądanie zgłoszone na podstawie ust. 3 powyżej, wyraźnie wynika, że Usługa nie zostanie doprowadzona do zgodności z Umową/Regulaminem w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.

5. Eleven Sports jest uprawniony do odmowy uznania oświadczenia Abonenta o niezgodności Usługi z Umową/Regulaminem m.in. w przypadku gdy:

a. Środowisko cyfrowe Abonenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których mowa w Regulaminie;

b. Abonent nie wykonuje obowiązku współpracy w celu ustalenia, czy brak zgodności Usługi z Regulaminem w odpowiednim czasie wynika z cech Środowiska cyfrowego Abonenta.

6. Uprawnienie do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 4, nie przysługuje, jeżeli brak zgodności z Umową jest nieistotny.

7. Eleven Sports ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Usługi
z Umową/Regulaminem, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym Usługa miała być dostarczana.

§ 8. Reklamacje

1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Eleven Sports lub nieprawidłowego pobrania należności z tytułu świadczenia Usługi, Abonent ma prawo złożyć reklamację. Abonent ma obowiązek współpracy z Eleven Sports przy rozpatrywaniu reklamacji Abonenta.

2. Abonent może złożyć reklamację za pośrednictwem COA, na adres: pomoc@elevensports.pl lub z wykorzystaniem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie i Aplikacji.

3. W reklamacji Abonent powinien podać:

a) imię i nazwisko;

b) adres e-mail wskazany przy zakładaniu konta w Serwisie lub Aplikacji;

c) numer identyfikacyjny nadany Abonentowi przez Eleven Sports;

d) przedmiot reklamacji oraz okres, w którym nastąpiło zdarzenie będące przedmiotem reklamacji;

e) żądanie wynikające z reklamacji. Jeżeli przedmiotem żądania jest zapłata kwoty pieniężnej, Abonent powinien podać jej wysokość oraz wskazać numer rachunku bankowego do zapłaty.

4. Jeżeli będzie to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, Eleven Sports wezwie Abonenta do jej uzupełnienia, w szczególności w celu ustalenia, czy brak zgodności Usługi z Umową/Regulaminem wynika z cech Środowiska cyfrowego Abonenta, określając termin, nie krótszy niż 7 dni, oraz wskazując zakres tego uzupełnienia z informacją, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpatrzenia. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpatrzenia.

5. Eleven Sports udziela odpowiedzi na reklamację w rozsądnym terminie, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych, wymagających dodatkowych wyjaśnień, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia jej otrzymania. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej kompletnego wniesienia, uważa się, że reklamacja została uznana.

6. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku bieżącego regulowania przez Abonenta Opłat należnych Eleven Sports z tytułu korzystania z Usługi.

7. Abonent ma prawo dochodzenia roszczeń wynikających z Umowy w trybie i na zasadach przewidzianych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

§ 9. Postanowienia końcowe

1. Zmiana Regulaminu, która nie jest niezbędna do zachowania zgodności Usługi z Umową/Regulaminem, może być dokonana w uzasadnionych przypadkach, takich jak:

a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu
i konieczności dostosowania Regulaminu w celu zachowania jego zgodności z prawem;

b) zmian wynikających z konieczności dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych organów administracji publicznej;

c) usprawnienie działania Usługi oraz obsługi Abonenta;

d) zmian związanych z bezpieczeństwem świadczenia Usługi;

e) przeciwdziałanie nadużyciom związanym z korzystaniem z Usługi;

f) zmian technologicznych i funkcjonalnych Usługi;

g) zmiany w zakresie wprowadzania nowych, dodatkowych funkcji, opcji usługi;

h) zmian redakcyjnych związanych z koniecznością poprawy, usunięcia omyłek redakcyjnych, błędów;

i) zmian o charakterze administracyjnym, w tym zmian danych identyfikujących lub kontaktowych.

2. Eleven Sports poinformuje Abonentów o zmianach wskazanych w ust. 1 powyżej poprzez opublikowanie informacji o dokonywanych zmianach w Serwisie. Publikacja ta nastąpi z 14 - dniowym wyprzedzeniem, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.

3. W przypadku zmiany Regulaminu, która istotnie i negatywnie wpływa na dostęp lub korzystanie z Usługi, Eleven Sports poinformuje Abonenta o tej zmianie i terminie jej dokonania oraz prawie, o którym mowa w ust. 4 poniżej, z 14 - dniowym wyprzedzeniem na trwałym nośniku, o ile zachowanie tego terminu jest możliwe ze względu na charakter wprowadzanych zmian.

4. W przypadku gdy Abonent nie akceptuje zmiany Regulaminu, o której mowa w ust. 3 powyżej, uprawniony jest do odstąpienia od Umowy w każdym czasie, w ciągu 30 dni od dnia dokonania tej zmiany lub poinformowania o tej zmianie, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Odstąpienia od Umowy należy dokonać poprzez poinformowanie Eleven Sports o swojej decyzji w drodze oświadczenia w formie pisemnej, na adres: Eleven Sports Network Sp. z o.o., ul. Plac Europejski 2, 00-844 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pomoc@elevensports.pl. Odstąpienie od Umowy następuje z chwilą, gdy Eleven Sports mógł zapoznać się z przesłanym oświadczeniem.

5. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy, o który mowa w ust. 4 powyżej, nie przysługuje jeżeli Eleven Sports zapewnił Abonentowi uprawnienie do zachowania, bez dodatkowych kosztów, Usługi zgodnej z Umową, w stanie niezmienionym.

6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa obowiązującego na terytorium Polski.

7. Eleven Sports Network Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie jest administratorem danych osobowych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności oraz w Informacji o Przetwarzaniu Danych Osobowych, dostępnych w Serwisie oraz w Aplikacji.

8. Regulamin jest dostępny za pośrednictwem Serwisu oraz w Aplikacji w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.

9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2023 roku.