Drogi Użytkowniku

Jakie informacje o Tobie przetwarzamy i dlaczego

Używamy plików cookie lub podobnych technologii w celu zapewnienia Ci dostępu do aplikacji, usprawniania jej działania, profilowania i wyświetlania treści dopasowanych do Twoich potrzeb. Dane osobowe dotyczące korzystania z aplikacji, w tym zapisywane i odczytywane z plików cookie lub podobnych technologii będą przetwarzane w celu zapewnienia dostępu do aplikacji, w celach marketingowych, w tym profilowania, w celach wewnętrznych związanych ze świadczeniem usług oraz prowadzeniem działalności gospodarczej, w tym dowodowych, analitycznych i statystycznych, wykrywania i eliminowania nadużyć oraz w celu wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa. Administratorem Twoich danych osobowych jest Cyfrowy Polsat S.A. Jako administrator dbamy o to, żeby Twoje dane były przetwarzane zgodnie z prawem i bezpieczne.

Twoje prawa

Przysługuje Ci prawo do dostępu do danych, ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, sprzeciwu, sprostowania oraz cofnięcia zgód w każdym czasie.      

Sprawdź szczegóły

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnień, informacje dotyczące plików cookie lub podobnych technologii, w tym dotyczące możliwości zarządzania ustawieniami prywatności, znajdują się w Polityce Prywatności. 

Czy  chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści naszych partnerów?

Za Twoją zgodą dostęp do informacji o korzystaniu przez Ciebie z aplikacji IPLA mogą mieć nasi Zaufani Partnerzy, którzy wykorzystują pliki cookie lub podobne technologie do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści. Jeśli chcesz otrzymywać dopasowane do Ciebie treści, zaloguj się na swoje konto na www.ipla.tv lub w aplikacji mobilnej Ipla Android/iOS i wyraź zgodę w sekcji Moje Zgody.




REGULAMIN BEZPŁATNEGO DOSTĘPU DO IPLA W CYFROWYM POLSACIE


Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia audiowizualnych usług medialnych typu „video on-line” przez ” przez Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000010078, NIP 796-18-10-732, wpisaną do księgi rejestrowej prowadzonej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji nr 713, kapitał zakładowy w wysokości 25 581 840,64 złotych wpełni wpłacony (zwaną dalej „Cyfrowy Polsat”). Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z Usługi. Korzystanie z Usługi jest możliwe pod warunkiem akceptacji Regulaminu.


I.    DEFINICJE


1.    Sprzęt - urządzenia spełniające określone w Regulaminie parametry techniczne i posiadające dostęp do Internetu, umożliwiające korzystanie z Usługi, w tym komputery PC, urządzenia mobilne (telefony, tablety), odbiorniki telewizyjne Smart TV, dekodery STB (ang. SetTopBox), konsole do gier.
2.    Treści – audycja udostępniana na indywidualne żądanie Użytkownika, lub inna forma audiowizualna, dostępna w ofercie Cyfrowego Polsatu w ramach Usługi.
3.    Usługa – bezpłatna audiowizualna usługa medialna świadczona przez Cyfrowy Polsat, polegająca na zapewnieniu dostępu do Treści, poprzez sieci telekomunikacyjne, bez jednoczesnej obecności stron. Treści przeznaczone są do słuchania i oglądania. Usługa ma charakter jednorazowy.
4.    ipla – platforma multimedialna dostępna w sieci Internet pod adresem: www.ipla.tv, do której odpowiednie prawa posiada Cyfrowy Polsat, w tym także licencjonowana aplikacja komputerowa na urządzenia mobilne, dostępna na wybranych rodzajach Sprzętu bez konieczności instalacji aplikacji komputerowej przez Użytkownika lub wymagająca takiej instalacji. Nazwa i logo ipla stanowią zastrzeżone znaki towarowe podlegające ochronie.
5.    Użytkownik - osoba fizyczna korzystająca z Usługi posiadająca (Użytkownik zarejestrowany)    lub nieposiadająca (Użytkownik niezarejestrowany) konto w ipla.
6.    Umowa – umowa zawarta pomiędzy Cyfrowym Polsatem i Użytkownikiem w oparciu o Regulamin.


II.    UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ


1.    Cyfrowy Polsat świadczy Usługę zgodnie z Regulaminem.
2.    Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
3.    Cyfrowy Polsat nieodpłatnie udostępnia Regulamin przed zawarciem Umowy na tronie www.ipla.tv.
4.    Rozpoczęcie korzystania z Usługi jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu oraz zawarciem z Cyfrowym Polsatem przez Użytkownika Umowy na zasadach określonych w Regulaminie. Umowa zawierana jest na czas świadczenia Usługi. Po zakończeniu korzystania z Usługi Umowa wygasa.
5.    Każdy Użytkownik ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
6.    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
7.    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Użytkownik musi poinformować Cyfrowy Polsat o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisma wysłanego pocztą na adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4 A, 03-878 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres pomoc@ipla.pl. Użytkownik może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
8.    Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Użytkownik wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Użytkownikowi prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
9.    W przypadku odstąpienia od Umowy Użytkownik nie ponosi żadnych opłat.
10.    Użytkownik w każdym czasie uprawniony jest do rozwiązania Umowy poprzez zaprzestanie korzystania z Usługi.
11.    Cyfrowy Polsat nie będzie miał prawa do wypowiedzenia Umowy.
12.    Cyfrowy Polsat nie będzie miał prawa zmiany Regulaminu w trakcie obowiązywania Umowy.
13.    W przypadku planowanej zmiany Regulaminu Cyfrowy Polsat zobowiązuje się udostępnić na stronie www.ipla.tv tekst nowego Regulaminu z jednomiesięcznym wyprzedzeniem.
14.    W przypadku planowanej zmiany Regulaminu Cyfrowy Polsat przekaże informacje o zmianie Regulaminu poprzez stronę www.ipla.tv wskazując link do:
   a. dotychczasowego Regulaminu;
   b. nowego Regulaminu;
   c. dotychczasowego Regulaminu z zaznaczonymi zmianami.
15.    Każdy Użytkownik, który nie akceptuje Regulaminu w jego nowym brzmieniu ma prawo nie zawierać nowej Umowy z Cyfrowym Polsatem.


III.   WYMAGANIA TECHNICZNE


1. Korzystanie z Usługi jest możliwe wyłącznie za pomocą odpowiedniego, sprawnego Sprzętu, spełniającego wymagania techniczne określone poniżej:
a. w przypadku wszystkich urządzeń:
a.i. połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do łącza internetowego o rzeczywistej przepustowości minimum 2 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 576p oraz co najmniej 25 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 4K,
a.ii. powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Materiałów Audiowizualnych,
a.iii. korzystanie ze strony www.ipla.tv lub posiadanie zainstalowanej aplikacji,
a.iv. korzystanie z oficjalnego i legalnego oprogramowania urządzenia (np. oficjalny system Android rozpowszechniany przez producenta urządzenia),
a.v. zainstalowanie aktualnych sterowników karty graficznej Sprzętu dostarczonych przez producenta,
a.vi. wyłączone oprogramowanie blokujące reklamy.
b. w przypadku komputerów w aplikacji dostępnej na komputerach PC:
   b.i. posiadanie 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej,
   b.ii. posiadanie procesora min. 800 MHz,
   b.iii. posiadanie systemu operacyjnego Microsoft Windows 8 lub nowszej, zainstalowany komponent Microsoft PlayReady DRM, komponent Microsoft Silverlight 5.x lub nowszy, DirectX 9.0c,
   b.iv. włączenie JavaScript w przeglądarce internetowej,
   b.v. usługa nie jest dostępna dla systemów operacyjnych uruchamianych na tej samej platformie sprzętowej i systemowej za pomocą maszyny wirtualnej (np. VMware Workstation, Java Virtual Machine, Microsoft Virtual PC itp.);
c. w przypadku strony www.ipla.tv :
   c.i. korzystanie z przeglądarki Google Chrome 64.0 lub nowszej, Mozilla Firefox 58.0 lub nowszej, Safari 11 lub nowszej, Opera 49.0 lub nowszej,
   c.ii. włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.
d. w przypadku urządzeń mobilnych:
   d.i. posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów:
      d.i.1. Windows Phone 10 lub wyższy,
      d.i.2. iOS 10 lub wyższy,
      d.i.3. Android OS 5.0 lub wyższy.
   d.ii. system urządzenia mobilnego nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzić z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu,
   d.iii. wspieranie technologii Widevine Modular (DRM) lub Microsoft PlayReady. Informacji o wspieraniu wymienionych technologii udziela producent systemu urządzenia. (test funkcjonalności Usługi na urządzeniach z systemem Android i iOS jest dostępny w Serwisie ipla w sekcji Pomoc.)
e. Pozostałe urządzenia:
   e.i. korzystanie z Serwisu jest możliwe na niektórych urządzeniach wyposażonych w technologię Smart TV, a także na konsolach gier (np. Playstation 3) oraz poprzez dekodery set-top-box (np. NetiaPlayer). Ze względu na specyficzne uwarunkowania techniczne tego typu urządzeń, aktualne informacje dotyczące wymagań technicznych dostępne będą w Serwisie.


IV.    WARUNKI DOSTĘPU


1. W stosunku do Treści Użytkownikowi, z chwilą rozpoczęcia korzystania z Usługi, udzielane jest każdorazowo, przez Cyfrowy Polsat, w sposób nieodpłatny zezwolenie na odtwarzanie Treści ważne przez cały czas trwania odtwarzania danej Treści.
2. Cyfrowy Polsat ma obowiązek świadczyć usługę w sposób niewadliwy. Cyfrowy Polsat wykonuje usługę niezwłocznie po otrzymaniu od Użytkownika żądania wykonania Usługi (kliknięcie na ikonę symbolizującą Treść lub kliknięcie linku do Treści).
3. Użytkownikowi korzystającemu z Usługi mogą być wyświetlane materiały reklamowe (audiowizualne, graficzne, tekstowe) przed, w trakcie oraz po odtworzeniu Treści.
4. W ramach Usługi Użytkownik uzyskuje dostęp do Treści, które stanowią utwory podlegające ochronie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Użytkownik uprawniony jest do korzystania z Usługi jedynie do własnego użytku osobistego. Oznacza to, że nie nabywa on praw do kopiowania w całości lub części, wprowadzania zmian, przesyłania i publicznego odtwarzania, w tym udostępniania w sieci Internet, Treści jak i prezentowania lub wykorzystywania Treści w celach komercyjnych. Zakazane jest korzystanie z Usługi z naruszeniem prawa, w tym umieszczanie w ipla jakichkolwiek treści lub materiałów naruszających prawo i Regulamin.
5. Usługa dostępna jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, z tym że dla Użytkowników, którzy założą konto w Serwisie ipla, dostępna będzie możliwość przenoszenia Usług i korzystania z nich także w trakcie czasowego pobytu w innym państwie na terenie Unii Europejskiej, jeśli nastąpiła pozytywna weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z ust. 6 poniżej.
6. Weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w celu zapewnienia możliwości przenoszenia Usług, następuje przy zawarciu lub przedłużeniu Umowy, w oparciu o sprawdzenie adresu IP (protokołu internetowego), z którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Usługi oraz posiadanie umowy o świadczenie usług telefonicznych z dostawcą usług świadczonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Użytkownik pozytywnie zweryfikowany jako posiadający miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, korzystający z prawa do przenoszenia Usług w trakcie czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej, w przypadku uzasadnionych wątpliwości w trakcie obowiązywania Umowy, może zostać poddany ponownej weryfikacji poprzez sprawdzenie adresu IP. W takim przypadku Cyfrowy Polsat jest uprawniony do zwrócenia się do Użytkownika o udzielenie informacji niezbędnych do ustalenia rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Brak dostarczenia tych informacji przez Użytkownika uniemożliwiający dokonania weryfikacji, skutkował będzie brakiem dostępu do Usługi w trakcie czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej.
8. Usługa posiada licencyjne ograniczenie terytorialne (geolokalizacyjne) i jest dostępna dla Użytkowników logujących się z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (identyfikowanych polskim IP) oraz dla Użytkowników zweryfikowanych pozytywnie jako posiadających rzeczywiste i stałe miejsce zamieszkania w Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ust. 6 powyżej. Cyfrowy Polsat może także oferować Usługę dla Użytkowników poza terytorium Unii Europejskiej, wówczas przy dostępnej Treści pojawi się odpowiednia informacja.
9. Usługa posiada – niezależnie od wymagań technicznych określonych w pkt III Regulaminu - licencyjne i techniczne ograniczenia sprzętowe, na skutek których dostępność Usługi lub wybranych Treści w Usłudze może być ograniczona do określonego rodzaju lub ilości Sprzętu. Informacja o ograniczeniach sprzętowych będzie dostępna w na stronie www.ipla.tv.
10. Usługa świadczona w ramach korzystania z prawa do przenoszenia Usług w trakcie czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z pkt. 5-7 powyżej, jest świadczona w takim samym zakresie i na takich samych warunkach jak dostępne dla Użytkownika na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
11. Użytkownik korzystający z Usługi zobowiązany jest stosować odpowiednie środki ostrożności, tak aby uniemożliwić osobom małoletnim dostęp do Treści o charakterze drastycznym, wulgarnym, erotycznym lub zawierających przemoc, które mogą być nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Treści będą oznaczone w ipla zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
12. Mogą wystąpić krótkotrwałe, trwające jednorazowo nie dłużej niż 5 godzin, przerwy w dostępie do Usługi, spowodowane prowadzeniem niezbędnych prac konserwacyjnych lub technicznych.
13. W czasie korzystania z Usługi mogą wystąpić krótkie przerwy w ciągłości obrazu lub dźwięku Treści (np. przeskoki, zwolnione wyświetlanie obrazów) spowodowane zakłóceniami niezależnymi od Cyfrowego Polsatu.
14. Cyfrowy Polsat nie udziela gwarancji na Usługi.
15. Użytkownik, który zgodnie z pkt. 5 powyżej założy konto i skorzysta z możliwości dostępu do przenoszenia Usług w trakcie czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej, może zrezygnować z posiadania konta w Serwisie i zaprzestania korzystania z Usług w dowolnym momencie. W przypadku gdy Użytkownik w czasie posiadania konta w Serwisie nie korzysta z Usług przez okres 7 lat od jego założenia, Cyfrowy Polsat jest uprawniony do usunięcia konta, po zawiadomieniu Użytkownika na adres podany przy założeniu konta, z wyprzedzeniem 30 dni.
16. Koszty połączenia z Internetem obciążają Użytkownika, stosownie do umów zawartych przez Użytkownika z podmiotem świadczącym usługę dostępu do Internetu.

V.    DANE OSOBOWE


1. Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem danych osobowych Użytkowników.
2. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności, dostępnej w Serwisie ipla.

VI.    TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO


1. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji.
2. Reklamację rozpatruje Cyfrowy Polsat.
3. Reklamacje należy zgłaszać pisemnie na adres Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4 A, 03-878 Warszawa, lub przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres pomoc@ipla.pl w terminie 12 miesięcy od dnia wykonania reklamowanej Usługi.
4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane umożliwiające kontakt z Użytkownikiem (np.: adres korespondencyjny, numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) a także wskazywać przedmiot reklamacji, okoliczności ją uzasadniające oraz wskazywać roszczenia Użytkownika. Reklamacja może zawierać oznaczenie sposobu i formy kontaktu z Użytkownikiem.
5. Cyfrowy Polsat ma obowiązek rozpatrzyć reklamację w terminie czternastu (14) dni kalendarzowych i niezwłocznie poinformować Użytkownika o wyniku postępowania reklamacyjnego w formie elektronicznej chyba że użytkownik zaznaczył w reklamacji inny sposób powiadomienia.
6. Użytkownik ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym lub w przypadku konsumenta w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym.
7. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego dochodzenia roszczeń przez konsumentów określane są odrębnie w przepisach lub dokumentach powołujących instytucje prowadzące taką działalność lub wydanych przez nie aktach wewnętrznych (np. regulaminy, statuty).

VII.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego.
2. Ewentualne pytania, uwagi lub propozycje dotyczące Usługi, prosimy kierować drogą mailową na adres: pomoc@ipla.pl oraz pocztą tradycyjną na adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4 A, 03- 878 Warszawa.
3. Regulamin dostępny jest pod adresem www.ipla.tv oraz w siedzibie Cyfrowego Polsatu w dni robocze w godzinach pracy Cyfrowego Polsatu (od poniedziałku do piątku godz. 9-16).
4. W przypadku gdy Cyfrowy Polsat jest stroną kodeksu dobrych praktyk, informacja o tych kodeksach oraz sposobie zapoznania się z nimi, dostępna jest na www.cyfrowypolsat.pl.
5. Regulamin obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy)
- Adresat: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4 A, 03-878 Warszawa. pomoc@ipla.pl.
- Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od Umowy bezpłatnego dostępu do treści w ipla.
- Data zawarcia umowy ...............
- Imię i nazwisko Użytkownika ...............
- Adres Użytkownika ...............
- Podpis Użytkownika (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
- Data ...............

REGULAMIN PŁATNEGO DOSTĘPU DO IPLA W CYFROWYM POLSACIE 

Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia audiowizualnych usług medialnych typu „video on-line” przez Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000010078, NIP 796-18-10-732, wpisaną do księgi rejestrowej prowadzonej przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji nr 713, kapitał zakładowy w wysokości 25 581 840,64 złotych w pełni wpłacony (zwaną dalej „Cyfrowy Polsat”).
Każdy jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z Usługi. Korzystanie z Usługi jest możliwe pod warunkiem akceptacji Regulaminu.


I.    DEFINICJE


1. Klient - osoba fizyczna, która zawarła Umowę o świadczenie Usługi i w dniu jej zawierania ukończyła 16 rok życia.
2. Abonent - osoba fizyczna, będąca stroną zawartej z Cyfrowym Polsatem Umowy Abonenckiej o świadczenie usługi dostępu do programów radiowych i telewizyjnych lub usługi dostępu do Internetu lub usługi TV Mobilna lub innych usług Cyfrowego Polsatu, (zwanej dalej „Umową Abonencką”) lub posiadająca dekoder do odbioru usług świadczonych przez Cyfrowy Polsat, która zawarła również Umowę o świadczenie Usługi.
3. Centrum Obsługi Klienta (COK) – komórka organizacyjna Cyfrowego Polsatu obsługująca Abonentów, za pośrednictwem której możliwy jest kontakt z Cyfrowym Polsatem pod adresem: Cyfrowy Polsat S.A., ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, pod numerem telefonu (infolinia): 699 00 22 22, 801 08 08 08, 222 127 222 lub faksu: 22 356 66 77 (opłata wg taryfy Operatora), pod adresem e-mail: pomoc@ipla.pl;
4. ICOK - Internetowe Centrum Obsługi Klienta w Cyfrowym Polsacie, dostępne w Internecie pod adresem https://icok.cyfrowypolsat.pl/icok/, za pośrednictwem którego Abonent może zalogować się w celu korzystania z Usługi i otrzymuje informacje dotyczące Usługi i Umowy.
5. Materiał Audiowizualny - audycja udostępniana na indywidualne żądanie Klienta, program rozprowadzany w czasie rzeczywistym lub inna forma audiowizualna, dostępna w ofercie Cyfrowego Polsatu w ramach Usługi.
6. Baza Materiałów Audiowizualnych - aktualizowane okresowo zestawienie w Serwisie Materiałów Audiowizualnych, dostępnych w ofercie Cyfrowego Polsatu w ramach Usługi. Z uwagi na fakt, że Baza Materiałów Audiowizualnych jest aktualizowana okresowo, ilości i rodzaj Materiałów Audiowizualnych i Pakietów, okres ich dostępności i opisy mają charakter zmienny w czasie.
7. Usługa – audiowizualna usługa medialna świadczona odpłatnie przez Cyfrowy Polsat, polegająca na zapewnieniu dostępu do Materiałów Audiowizualnych, znajdujących się w Bazie Materiałów Audiowizualnych, dostępnych na indywidualne żądanie Klienta lub rozprowadzanych w czasie rzeczywistym, poprzez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, bez jednoczesnej obecności stron, w ramach transmisji danych za pośrednictwem sieci publicznych.
8. Usługi dodatkowe – odpłatne lub nieodpłatne dodatkowe świadczenia, oferowane Klientowi przez Cyfrowy Polsat, w związku z korzystaniem z Usługi, zgodnie z opisem w Serwisie.
9. Pojedynczy Materiał (Materiał) – dostęp do oznaczonego w Bazie Materiałów Audiowizualnych jednostkowego Materiału Audiowizualnego. Opis cech Materiału dostępny jest w Serwisie.
10. Pakiet – czasowy dostęp do określonego przez Cyfrowy Polsat zbioru Materiałów Audiowizualnych o zbliżonej tematyce lub zestawionych w inny sposób, zgodnie z opisem w Serwisie i/lub w Cenniku albo w Umowie. Pakiet może mie
11. charakter dostępu jednorazowego na oznaczony okres (dalej zwany „Pakietem Jednorazowym”) lub dostępu odnawialnego miesięcznie w czasie określonym albo nieokreślonym (dalej zwany „Pakietem Cyklicznym”), zgodnie z opisem tego Pakietu w Serwisie i/lub w Cenniku albo w Umowie. Wybrane Pakiety Jednorazowe, mogą by
12. oferowane również w sposób odnawialny automatycznie na kolejne 30 dniowe okresy, na zasadach określonych w odrębnym regulaminie dostępnym w Serwisie (dalej „Pakiet Odnawiany”). Ilość i zakres Materiałów Audiowizualnych w Pakiecie mogą podlegać zmianom, w taki sposób, aby minimalna ilość Materiałów Audiowizualnych w Pakiecie została zgodna z opisem Pakietu w chwili Zamówienia.
13. Opłata – określona w chwili złożenia Zamówienia kwota pieniężna, którą Klient zobowiązany jest uiszczać za Usługę. Opłata może mieć charakter jednorazowy albo cykliczny. Opłata jest płatna z góry (przy zawarciu Umowy) albo z dołu (po zawarciu Umowy), forma takiej płatności jest dostępna w opisie Pojedynczego Materiału lub Pakietu w Serwisie przy składaniu Zamówienia.
14. Serwis – platforma multimedialna w sieci Internet, w ramach której możliwe jest korzystanie z Usługi, dostępna pod adresem www.ipla.tv lub www.cyfrowypolsat.pl oraz za pośrednictwem Aplikacji.
15. Aplikacja - specjalne oprogramowanie z wykorzystaniem którego możliwy jest dostęp do Usługi, odpowiednio zintegrowane z systemami operacyjnymi, dostępne na wybranych rodzajach Sprzętu wskazanych na www.ipla.tv lub na www.cyfrowypolsat.pl bez konieczności instalacji lub wymagające takiej instalacji. Aplikacja wraz z informacją o wymaganiach technicznych niezbędnych do jej zainstalowania dostępna jest pod adresem www.ipla.tv. Zainstalowanie Aplikacji wymaga zaakceptowanie przez Klienta warunków korzystania z Aplikacji (licencji) wskazanych przy dokonywaniu instalacji.
16. Sprzęt - urządzenia spełniające określone w Regulaminie minimalne parametry techniczne i posiadające dostęp do Internetu, umożliwiające korzystanie z Usługi. Aktualna lista Sprzętu na którym dostępny jest Serwis, dostępna jest na www.cyfrowypolsat.pl lub na www.ipla.tv.
17. Zamówienie – określone działanie Klienta, zmierzające do zawarcia Umowy, zgodnie z warunkami oferty Cyfrowego Polsatu.
18. Umowa – umowa o świadczenie Usługi zawarta pomiędzy Klientem i Cyfrowym Polsatem. Umowa może być zawarta również w ramach Umowy Abonenckiej o świadczenie innych usług.
19. Aktywacja – czynności, w tym uruchomienie sygnału, umożliwiające odbiór Materiałów Audiowizualnych dostępnych w ramach Usługi.
20. Okres Dostępu – określony przedział czasu, w którym Klient jest uprawniony do korzystania z Usługi, zgodnie z wybraną ofertą.
21. Okres Rozliczeniowy – oznaczony okres, za który pobierane są Opłaty za Pakiety Cykliczne. Okres Rozliczeniowy trwa miesiąc i rozpoczyna się z dniem zawarcia Umowy, o ile Umowa inaczej nie stanowi. Pierwszy Okres Rozliczeniowy może trwać dłużej niż miesiąc, nie dłużej jednak niż dwa miesiące. W przypadku, gdy Umowa o świadczenie Usługi jest zawierana w ramach Umowy Abonenckiej, Abonenta obowiązuje okres rozliczeniowy określony w Umowie Abonenckiej.
22. SMS Premium – krótka wiadomość tekstowa przesyłana na numer telefonu o podwyższonej opłacie za pomocą której dokonuje się Zamówienia i Opłaty za Usługę. Opłata za korzystanie z usług typu SMS Premium jest zgodna z taryfą operatora z którego korzysta Klient.
23. Cennik – zestawienie cen Pakietów, dostępnych w ofercie Cyfrowego Polsatu, stanowiące integralną część Umowy. Aktualny Cennik dostępny jest w Serwisie.

II.    POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. Usługa świadczona jest Klientowi na podstawie Umowy zawieranej pomiędzy Cyfrowym Polsatem a Klientem, na warunkach określonych niniejszym Regulaminem.
2. W celu skorzystania z Usługi wymagane jest podanie adresu e-mail i posiadanie konta w Serwisie. Klient może zrezygnować z posiadania konta w Serwisie i zaprzestać korzystania z Usług w dowolnym momencie. W przypadku gdy Klient w czasie posiadania konta w Serwisie nie korzysta z Usług przez okres 7 lat od jego założenia, Cyfrowy Polsat jest uprawniony do usunięcia konta, po zawiadomieniu Klienta na adres podany przy założeniu konta, z wyprzedzeniem 30 dni.
3. Logowanie Abonenta Cyfrowego Polsatu do Serwisu może następowa
4. poprzez konto ICOK albo poprzez konto, które Abonent posiada w Serwisie, pod warunkiem że Abonent uzupełni w nim swoje hasło i login z ICOK. Dodatkowo w przypadku korzystania przez Klienta z warunków specjalnych dla wybranych grup Klientów może by
5. wymagana dodatkowa autoryzacja za pomocą danych identyfikacyjnych wskazanych przy Zamówieniu. Logowanie na żądanie Klienta możliwe jest także z wykorzystaniem wskazanych w Serwisie portali społecznościowych, z których korzysta Klient.
6. Usługa dostępna jest na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, z tym że Klienci są uprawnieni do przenoszenia  Usług i korzystania z nich  także w trakcie czasowego pobytu w innym państwie na terenie Unii Europejskiej, jeśli nastąpiła pozytywna weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie w ust. 5 poniżej.
7. Weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w celu zapewnienia możliwości przenoszenia Usług, następuje przy zawarciu lub przedłużeniu Umowy, w oparciu o sprawdzenie adresu IP (protokołu internetowego), z którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Usługi oraz  posiadanie umowy o świadczenie usług telefonicznych z dostawcą usług świadczonych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
8. Klient pozytywnie zweryfikowany jako posiadający miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, korzystający z prawa do przenoszenia Usług w trakcie czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej, w przypadku uzasadnionych wątpliwości w trakcie obowiązywania Umowy, może zostać poddany ponownej weryfikacji poprzez sprawdzenie adresu IP. W takim przypadku Cyfrowy Polsat jest uprawniony do zwrócenia się do Klienta o udzielenie informacji niezbędnych do ustalenia rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Brak dostarczenia tych informacji przez Klienta uniemożliwiający dokonania weryfikacji, skutkował będzie brakiem dostępu do Usługi w trakcie czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej.
9. Materiały Audiowizualne, mogą być odtwarzane wielokrotnie w Okresie Dostępu, na różnych rodzajach Sprzętu (tj. komputer PC, urządzenie mobilne (telefon, tablet), telewizor, Set-top Box, konsola do gier) wskazanych w opisie Pojedynczego Materiału lub Pakietu w Serwisie, z zastrzeżeniem pkt. 8 poniżej.
10. Materiały Audiowizualne mogą być odtwarzane w Okresie Dostępu nie więcej niż w sumie na trzech (3) urządzeniach w ramach jednej Aktywacji, ale Sprzęty te nie mogą być wykorzystywane jednocześnie, z zastrzeżeniem że odtwarzanie Materiałów Audiowizualnych o treści sportowej rozprowadzanych w czasie rzeczywistym, możliwe jest tylko na jednym urządzeniu, na którym dany Materiał został aktywowany.


III.    SZCZEGÓŁOWE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI

1. Informacja o zasadach realizacji i dostępnych formach Zamówienia, jest dostępna w Serwisie przy opisie Pojedynczego Materiału lub Pakietu przed złożeniem Zamówienia.
2. Cyfrowy Polsat może odmówić realizacji Zamówienia przez Abonenta w przypadku gdy Abonent, zalega z płatnościami na rzecz Cyfrowego Polsatu z tytułu świadczonych usług.
3. Umowa o świadczenie Usługi może zostać zawarta za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w tym w formie elektronicznej albo pisemnie w ramach Umowy Abonenckiej lub innej umowy, jeśli Cyfrowy Polsat posiada taką ofertę.
4. Zawarcie Umowy następuje:
   a) w przypadku Pakietów Jednorazowych i Pojedynczych Materiałów po złożeniu przez Klienta oświadczenia woli skorzystania z Usługi w dostępnej dla niego formie (tj. pisemnej, elektronicznej lub telefonicznie) na zasadach określonych prawem z chwilą dokonania Opłaty lub - w przypadku wyboru przez Klienta dostępnych dla niego form płatności z dołu - z chwilą złożenia przez Klienta skutecznej dyspozycji przekazania środków na rzecz Cyfrowego Polsatu.
   b) w przypadku Pakietów Cyklicznych zawarcie Umowy następuje z chwilą złożenia przez Klienta oświadczenia woli skorzystania z Usługi w dostępnej dla niego formie (tj. pisemnej, elektronicznej lub telefonicznie) i zobowiązania do uiszczenia Opłat na zasadach określonych prawem.
5. Cyfrowy Polsat przekazuje Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy na odległość oraz wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy na trwałym nośniku, w tym poprzez e-mail lub ICOK. Klient, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Cyfrowemu Polsatowi oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, .np. poprzez wysyłkę pisma na adres: ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa, e-mail na adres pomoc@ipla.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), dostępnym na www.ipla.tv i www.cyfrowypolsat.pl. W przypadku odstąpienie od Umowy, Umowę uważa się za niezawartą.
6. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym w przypadku gdy spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
7. Ze względu na naturę Usług świadczonych „na żądanie” Klienta, w przypadku Umowy na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa Cyfrowy Polsat świadczy Usługę po otrzymaniu od Klienta wyraźnej zgody na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu odstąpienia. Oświadczenie obejmujące powyższą zgodę składane jest przy Zamówieniu i potwierdzane zgodnie z pkt. 5 powyżej.
8. Umowa o świadczenie Usługi zawierana jest na Okres Dostępu, który w przypadku Pakietu Cyklicznego oznacza czas nieokreślony, jeśli inaczej nie zastrzeżono w Umowie.
9. Jeśli inaczej nie zastrzeżono w Umowie, wypowiedzenie Umowy o świadczenie Usługi w zakresie Pakietu Cyklicznego może by złożone najpóźniej na 24 godziny przed końcem obowiązującego Okresu Rozliczeniowego i skutkuje na koniec tego Okresu Rozliczeniowego, lecz nie wcześniej niż z końcem pierwszego pełnego Okresu Rozliczeniowego.
10. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami Regulaminu lub Cennika i postanowieniami Umowy, decydujące znaczenie mają postanowienia Umowy.
11. Warunki szczególne świadczenia Usługi i zawarcia Umowy mogą by określone w odrębnych regulaminach lub warunkach promocji.


IV.    WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI

1. Usługa jest udostępniana przez Cyfrowy Polsat za pośrednictwem Serwisu w ciągu maksymalnie 24 godzin od dokonania Aktywacji.
2. Aktywacja Pakietu jest dokonywana przez Cyfrowy Polsat po zawarciu Umowy.
3. Aktywacja Pojedynczego Materiału może być dokonana przez Klienta do czasu, w którym jest on dostępny zgodnie z opisem w Serwisie w chwili złożenia Zamówienia, ale nie może być dokonana później niż w ciągu 30 dni od zawarcia Umowy.
4. Spełnienie świadczenia może nastąpić odpowiednio do sposobu złożenia Zamówienia poprzez streaming audio-video bezpośrednio po dokonaniu Opłaty lub poprzez wprowadzenie w Serwisie przez Klienta kodu aktywacyjnego Materiału.
5. Usługa jest udostępniana Klientowi przez Okres Dostępu przy czym:
   5.1. Okres Dostępu w przypadku Pojedynczego Materiału obejmuje możliwość Aktywacji Usługi przez Klienta w ciągu 30 dni od zawarcia Umowy i możliwość dostępu do tego Materiału przez 48 godzin od momentu Aktywacji, z zastrzeżeniem Materiałów dostępnych w czasie rzeczywistym, które dostępne są przez czas wskazany w Serwisie.
   5.2. Okres Dostępu w przypadku Pakietu Jednorazowego oznacza ilość dni lub miesięcy, liczonych od dnia zawarcia Umowy, zgodnie ze wskazaniem w opisie danego Pakietu Jednorazowego, dostępnym w Serwisie lub w Cenniku.
   5.3. Okres Dostępu do Pakietu Cyklicznego oznacza dostępność Pakietu Cyklicznego przez liczbę kolejno po sobie następujących Okresów Rozliczeniowych w czasie obowiązywania Umowy, określoną w ofercie wybranej przez Klienta. Okres Dostępu do Pakietu Cyklicznego obejmuje czas nieoznaczony, chyba że w Umowie zastrzeżono inaczej.
   5.4. Okres Dostępu do Pakietów Odnawianych oznacza czas nieokreślony obejmujące kolejne 30 dniowe okresy do czasu gdy Klient dokona rezygnacji z Pakietu lub Pakiet zostanie dezaktywowany przez Cyfrowy Polsat.
6. Aktualne informacje dotyczące wystąpienia szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem z usług świadczonych drogą elektroniczną, funkcjonalnościach treści cyfrowych oraz środkach ich ochrony są dostępne w Serwisie.
7. Korzystanie z Usługi wymaga posiadania dostępu do sieci Internet. Opłaty za Usługę nie obejmują kosztów transmisji danych w sieci Internet związanych z korzystaniem z Usługi, które Klient ponosi zgodnie z taryfą operatora, z usług którego korzysta.
8. Korzystanie z Usługi jest możliwe wyłącznie za pomocą sprawnego Sprzętu, spełniającego wymagania techniczne, w tym w zakresie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem określone poniżej:
8.1. W przypadku wszystkich urządzeń:
   8.1.a) połączenie z siecią Internet, w tym dostęp do łącza internetowego o rzeczywistej przepustowości minimum 2 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 576p oraz co najmniej 25 megabitów na sekundę dla Treści w jakości 4K
   8.1.b) powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Materiałów Audiowizualnych,
   8.1.c) korzystanie ze strony www.ipla.tv lub posiadanie zainstalowanej Aplikacji.
   8.1.d) korzystanie z oficjalnego i legalnego oprogramowania urządzenia (np. oficjalny system Android rozpowszechniany przez producenta urządzeń).
   8.1.e) zainstalowanie aktualnych sterowników karty graficznej Sprzętu dostarczonych przez producenta.
   8.1.f) wyłączone oprogramowanie blokujące reklamy.
8.2. W przypadku komputerów w aplikacji dostępnej na komputerach PC:
   8.2.a) posiadanie 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej,
   8.2.b) posiadanie procesora min.800 MHz,  
   8.2.c) posiadanie systemu operacyjnego Microsoft Windows 8 lub nowszej, zainstalowany komponent Microsoft PlayReady DRM, komponent Microsoft Silverlight 5.x lub nowszy, komponent DirectX 9.0c
   8.2.d) włączenie JavaScript w przeglądarce internetowej;
   8.2.e) Usługa nie jest dostępna dla systemów operacyjnych uruchamianych na tej samej platformie sprzętowej i systemowej za pomocą maszyny wirtualnej (np. VMware Workstation, Java Virtual Machine, Microsoft Virtual PC itp.);
8.3. W przypadku strony www.ipla.tv:
   8.3.a) korzystanie z przeglądarki Google Chrome 64.0 lub nowszej, Mozilla Firefox 58.0 lub nowszej, Safari 11 lub nowszej, Opera 49.0 lub nowszej.
   8.3.b) włączenie obsługi JavaScript w przeglądarce.
8.4. W przypadku urządzeń mobilnych:
   8.4.a) posiadanie urządzenia mobilnego wyposażonego w jeden z poniższych systemów: Windows Phone 10 lub wyższy, iOS 10 lub wyższy, Android OS 5.0 lub wyższy.
   8.4.b) system urządzenia mobilnego nie może być modyfikowany (tzw. „root device”, czy „jailbreak”) i powinien pochodzi z oficjalnego źródła dystrybucji producenta systemu.
   8.4.c) wspieranie technologii Widevine Modular (DRM) lub Microsoft PlayReady. Informacji o wspieraniu wymienionych technologii udziela producent systemu urządzenia (test funkcjonalności Usługi na urządzeniach z systemem Android i iOS jest dostępny w Serwisie w sekcji Pomoc).
8.5. Pozostałe urządzenia:
   8.5.a) korzystanie z Serwisu jest możliwe na niektórych urządzeniach wyposażonych w technologię Smart TV, a także na konsolach gier (np. Playstation 3) oraz poprzez dekodery set-top-box (np. NetiaPlayer). Ze względu na specyficzne uwarunkowania techniczne tego typu urządzeń, aktualne informacje dotyczące wymagań technicznych dostępne będą w Serwisie.
9. Obowiązkiem Klienta jest sprawdzenie, czy posiadany przez niego Sprzęt spełnia wymogi techniczne określone w niniejszym Regulaminie przed skorzystaniem z Usługi, a w razie wątpliwości co do technicznych możliwości korzystania z Usługi, kontakt z Cyfrowym Polsatem.
10. Cyfrowy Polsat nie gwarantuje prawidłowego działania Usługi w przypadku, gdy Sprzęt Klienta nie spełnia wymogów technicznych określonych w niniejszym Regulaminie. `
11. Korzystanie z Usługi związane jest z zainstalowaniem i korzystanie z plików „cookies” (krótki plik tekstowy zapisywany na Sprzęcie, i odczytywany przez serwer sieciowy) lub podobnych technologii. Warunkiem działania „Cookies” lub podobnych technologii jest ich akceptacja przez przeglądarkę z której korzysta Klient oraz nieusuwanie ich z Urządzenia w czasie korzystania z Usługi. Możliwość korzystania z niektórych rodzajów plików „cookies” lub podobnych technologii jest niezbędna dla prawidłowego działania Usługi. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z „cookies” lub podobnych technologii znajdują się w Polityce Prywatności, dostępnej w Serwisie.
12. Cyfrowy Polsat wykorzystuje w Serwisie systemy statystyczne umożliwiające dopasowanie Materiałów w oparciu o ich kategorie oraz preferencje Klientów.
13. Cyfrowy Polsat oferuje możliwość czasowego zapisania wybranych Materiałów przez Klienta w pamięci Sprzętu. Informacja o dostępności tej funkcjonalności dla danego Materiału wskazana jest w opisie Materiału w Serwisie.
14. Cyfrowy Polsat nie świadczy usług instalacji, tj. czynności technicznych mających na celu podłączenie i uruchamianie Sprzętu, umożliwiającego Klientowi korzystanie z Usługi, chyba że w Umowie lub regulaminie (warunkach promocji) postanowiono inaczej.
15. Usługa świadczona w ramach korzystania z prawa do przenoszenia Usług w trakcie czasowego pobytu na terenie Unii Europejskiej, zgodnie z pkt. II ust. 4-6 powyżej, jest świadczona w takim samym zakresie i na takich samych warunkach jak dostępne dla Klienta na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.


V.    OGRANICZENIA KORZYSTANIA Z USŁUGI I SERWISU


1. Mogą wystąpić krótkotrwałe, trwające niedużej niż 5 godzin miesięcznie, przerwy w możliwości dostępu do Usługi, spowodowane prowadzeniem niezbędnych prac konserwacyjnych i/lub technicznych. W przypadku przerw w możliwości dostępu, trwających dłużej z powodu awarii, Cyfrowy Polsat dołoży starań, aby usunąć awarię w najkrótszym możliwym czasie.
2. Cyfrowy Polsat zastrzega, że Usługa dostępna jest z wykorzystaniem teleinformatycznej transmisji danych, w trakcie której mogą zaistnieć, pozostające poza kontrolą Cyfrowego Polsatu, obiektywne okoliczności i czynniki mające wpływ na możliwość korzystania z Usługi tj. warunki pogodowe, nieprawidłowa instalacja, niedostateczna jakość sygnału, usterka lub awaria sieci teleinformatycznej.
3. Usługa posiada licencyjne ograniczenie terytorialne (geolokalizacyjne) i jest dostępna dla Klientów logujących się z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (identyfikowanych polskim IP) oraz dla Klientów zweryfikowanych pozytywnie jako posiadających rzeczywiste i stałe miejsce zamieszkania w Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z pkt. II ust. 5 Regulaminu. Cyfrowy Polsat może także oferować Usługę dla Klientów poza terytorium Unii Europejskiej, wówczas przy dostępnej Treści pojawi się odpowiednia informacja.
4. Materiały Audiowizualne stanowią utwory podlegające ochronie zgodnie z przepisami obowiązującego prawa. Cyfrowy Polsat stosuje systemy autoryzacji oraz szyfrowania Materiałów. Klient uprawniony jest do korzystania z Materiałów Audiowizualnych jedynie do własnego użytku osobistego. Klient nie jest uprawniony do publicznego ani komercyjnego udostępniania Materiałów Audiowizualnych lub ich elementów w jakiejkolwiek formie.
5. Sprzedaż wybranych Materiałów w Serwisie może zostać ograniczona z uwagi na potrzebę zapewnienia przez Cyfrowy Polsat odpowiedniej jakości świadczenia Usługi.
6. Usługa posiada - niezależnie od wymagań technicznych określonych w pkt. IV.8 Regulaminu - licencyjne i techniczne ograniczenia sprzętowe, na skutek których dostępność Usługi lub wybranych Materiałów Audiowizualnych w Usłudze może być ograniczona co do określonego rodzaju lub ilości Sprzętu. Informacja o ograniczeniach sprzętowych będzie dostępna w Serwisie przy opisie danego Materiału lub Pakietu.
7. Dostępność Pojedynczych Materiałów i Pakietów może być ograniczona ze względu na rodzaj Aplikacji lub Sprzętu, z których korzysta Klient. Informacje o ograniczeniach dostępności będą dostępne w Serwisie w opisie poszczególnych Pojedynczych Materiałów Audiowizualnych lub Pakietów.
8. Zakazane jest wykorzystanie Serwisu z naruszeniem prawa, w tym umieszczenie w Serwisie jakichkolwiek treści lub materiałów naruszających prawo i Regulamin.
9. Klient korzystający z Usługi zobowiązany jest stosować odpowiednie środki ostrożności, tak aby uniemożliwić osobom małoletnim dostęp do Materiałów Audiowizualnych, których treść (w szczególności zawierającym treści o charakterze drastycznym, wulgarnym, erotycznym lub zawierające przemoc) może być nieodpowiednia dla osób niepełnoletnich. Materiały Audiowizualne będą oznaczone w Serwisie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
10. Ograniczenie możliwości korzystania z Usługi może nastąpić w przypadku próby korzystania z Usługi jednocześnie na kilku Sprzętach lub w przypadku próby nieautoryzowanego dostępu do konta Klienta w Serwisie lub dla Abonenta w ICOK. Informacja o wystąpieniu ograniczenia będzie dostępna w Serwisie w formie stosownego komunikatu planszowego. W przypadku wystąpienia takich zdarzeń Klient powinien skontaktować się z Cyfrowym Polsatem.
11. Cyfrowy Polsat ma prawo do zablokowania dostępu do Usługi lub wypowiedzenie Umowy ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku gdy Klient korzysta z Usługi lub Serwisu niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, po uprzednim wezwaniu Klienta do zaprzestania naruszeń i bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu.


VI.    PŁATNOŚCI


1. Klient jest zobowiązany do terminowego wnoszenia Opłat za Usługę.
2. Wysokość Opłaty za Pojedynczy Materiał lub Pakiet jest określona w jego opisie w Serwisie lub w Umowie lub w Cenniku i dostępna jest przed złożeniem Zamówienia.
3. Opłata za Usługę może być dokonana w formie elektronicznej, w sposób wybrany przez Klienta, spośród dostępnych sposobów płatności wskazanych w Serwisie w opisie Pojedynczego Materiału lub Pakietu, za który dokonywana jest Opłata.
4. Forma płatności zależy od sposobu złożenia Zamówienia lub rodzaju Usługi (Pakietu lub Pojedynczego Materiału) albo innych usług Cyfrowego Polsatu z jakich korzysta Abonent. Informacja o akceptowalnych sposobach płatności za dany Materiał lub Pakiet dostępna jest w jego opisie w Serwisie przed złożeniem Zamówienia.
5. W przypadku Pakietów Cyklicznych, Klient zobowiązany jest do wnoszenia Opłaty miesięcznie z góry, na w pierwszym dniu każdego Okresu Rozliczeniowego, chyba że inaczej zastrzeżono w Umowie lub warunkach promocji.
6. W przypadku Abonenta Opłata jest uwzględniana w fakturze VAT lub jest doliczana do opłat abonamentowych z tytułu Umowy Abonenckiej.
7. Cyfrowy Polsat wystawi fakturę VAT Klientowi nieprowadzącemu działalności gospodarczej na jego pisemne żądanie, zgłoszone w terminie 3 miesięcy od dnia wykonania Usługi. Faktura zostanie wystawiona po uprzednim przekazaniu przez niego jego wszystkich danych niezbędnych do wystawienia takiej faktury.
8. Opłaty są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług (VAT), zgodnie ze stawką określoną obowiązującymi przepisami prawa.
9. Za dzień dokonania zapłaty uważa się dzień uznania rachunku bankowego wskazanego przez Cyfrowy Polsat.


VII.    ODPOWIEDZIALNOŚĆ


1. Cyfrowy Polsat odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi w zakresie określonym postanowieniami Regulaminu, Umowy, regulaminami (warunkami) promocji oraz obowiązującymi przepisami prawa.
2. Niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Cyfrowy Polsat nie powodują okoliczności niezależne od Cyfrowego Polsatu tj: (a) niesprawność Sprzętu należącego do Klienta, (b) ograniczenie lub zakłócenia w dostępie do sieci Internet lub (c) inne zakłócenia w korzystaniu z Usługi wynikające ze sprzecznego z Umową, Regulaminem lub regulaminem (warunkami) promocji działania lub zaniechania Klienta. Niniejsze postanowienie nie wyłącza odpowiedzialności, wynikającej z odrębnych umów, dotyczącej Sprzętu i usługi dostępu do Internetu, jeśli są dostarczane Abonentowi przez Cyfrowy Polsat.


VIII.    REKLAMACJE


1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Usługi przez Cyfrowy Polsat lub nieprawidłowego obliczenia należności z tytułu świadczenia Usługi, Klient ma prawo złożyć reklamację.
2. Reklamacja powinna by
3. złożona do Centrum Obsługi Klienta pisemnie telefonicznie lub ustnie do protokołu sporządzonego przez przedstawiciela albo przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną poprzez ICOK z wykorzystaniem formularza zgłoszeniowego lub na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl. lub z wykorzystanie formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie.
4. Reklamacja powinna zawierać:
   a) imię i nazwisko oraz adres zamieszkania Klienta, a w przypadku Klienta niebędącego Abonentem przynajmniej adres e-mail użyty przy rejestracji w Serwisie lub numer telefonu w przypadku skorzystania z SMS Premium,
   b) przydzielony Klientowi numer, którego reklamacja dotyczy lub numer identyfikacyjny jeśli został nadany Klientowi przez Cyfrowy Polsat,
   c) określenie przedmiotu reklamacji oraz okresu będącego przedmiotem reklamacji,
   d) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
   e) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności – w przypadku gdy Klient żąda ich zapłaty;
   f) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności - w przypadku gdy Klient żąda wypłaty odszkodowania lub innej należności,
   g) podpis Klienta – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
5. Reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia, w którym Usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana lub opłata została nieprawidłowo naliczona. Reklamację złożoną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym jednostka Cyfrowego Polsatu rozpatrująca reklamację niezwłocznie powiadamia Klienta.
6. W przypadku gdy reklamacja złożona pisemnie, ustnie do protokołu lub telefonicznie, nie spełnia warunków określonych w ust. 3 pkt. a-d, f lub g, przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany do niezwłocznego poinformowania Klienta o konieczności jej uzupełnienia.
7. Jeżeli będzie to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, Cyfrowy Polsat niezwłocznie wezwie Klienta do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni, i zakres tego uzupełnienia z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
8. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie lub ustnie do protokołu przedstawiciel Cyfrowego Polsatu przyjmujący reklamację jest obowiązany niezwłocznie potwierdzić jej przyjęcie w formie pisemnej.
9. W przypadku złożenia reklamacji pisemnie, telefonicznie lub przy wykorzystaniu innych środków porozumiewania się na odległość, w tym drogą elektroniczną, Cyfrowy Polsat jest obowiązany w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji do potwierdzenia jej przyjęcia z podaniem nazwy, adresu oraz numeru telefonu jednostki Cyfrowego Polsatu rozpatrującej reklamację.
10. Postanowień ust. 8 nie stosuje się w przypadku udzielenia odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
11. Cyfrowy Polsat udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jeśli w takiej formie złożono reklamacje lub Klient wyraził zgodę na odpowiedź w tej formie, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia.
12. W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
13. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku bieżącego regulowania przez Klienta Opłat należnych Cyfrowemu Polsatowi z tytułu korzystania z Usługi.
14. Abonent ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym lub w przypadku konsumenta w postępowaniach mediacyjnym lub przed sądem polubownym.
15. Zasady i procedury dostępu do pozasądowego dochodzenia roszczeń przez konsumentów określane są odrębnie w przepisach lub dokumentach powołujących instytucje prowadzące taką działalność lub wydanych przez nie aktach wewnętrznych (np. regulaminy, statuty).
16. W przypadku uznania reklamacji dotyczącej problemów z dostępem do Usługi lub innym ograniczeniem w korzystaniu z Usługi, nie przewidzianym w pkt. V niniejszego Regulaminu lub w przypadku przerw w możliwości dostępu do Usługi wynikających z awarii, Cyfrowy Polsat zapewni Klientowi ponowny dostęp do Usługi albo zwróci Opłatę za Usługę, zgodnie z żądaniem Klienta. Ponowny dostęp do Usługi następuje poprzez udostępnienie tego samego Pojedynczego Materiału lub Pakietu, którego dotyczyła reklamacja, a gdyby to było niemożliwe poprzez udostępnienie Pojedynczego Materiału lub Pakietu, za który Opłata jest tej samej wysokości.


IX.    POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Regulamin może podlegać zmianom, w przypadku zmiany prawa lub warunków świadczenia Usługi. Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną podane do wiadomości Klientów w formie, w której zawarto Umowę oraz poprzez ich opublikowanie w Serwisie, w tym pod adresem www.ipla.tv lub www.cyfrowypolsat.pl. W przypadku gdy Klient nie akceptuje zmiany Regulaminu jest uprawniony do wypowiedzenia Umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, nie później niż w terminie 14 dni od poinformowania o zmianie.
2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa.
3. Cyfrowy Polsat dokłada należytej staranności by chronić prywatność i dane osobowe Klientów oraz podejmuje działania podnoszące bezpieczeństwo korzystania z Serwisu oraz usprawniające korzystanie z Serwisu, ale nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania wszystkich zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet, w tym ryzyka sprzecznej z prawem ingerencji osób nieuprawnionych.
4. Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem danych osobowych Klientów.
5. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych określone zostały w Polityce Prywatności, dostępnej w Serwisie.
6. Regulamin jest udostępniany za pośrednictwem Serwisu w Aplikacji lub pod adresem www.ipla.tv lub www.cyfrowypolsat.pl, nieodpłatnie przed zawarciem Umowy oraz na każde żądanie Klienta, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie Regulaminu.
7. Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
8. Umowa zawierana jest w języku polskim.
9. W przypadku gdy Cyfrowy Polsat jest stroną kodeksu dobrych praktyk, informacje o tych kodeksach oraz sposobie zapoznania się z nimi, dostępna jest na www.cyfrowypolsat.pl
10. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r.

Cennik usług ipla świadczonych przez Cyfrowy Polsat S.A. jest dostępny na stronie www.ipla.tv/regulaminy


REGULAMIN KORZYSTANIA Z ODNAWIANYCH PAKIETÓW IPLA Z DNIA 25 MAJA 2018 ROKU


§ 1Informacje ogólne


1. Niniejszy Regulamin określa zasady zamawiania i korzystania z odnawianego dostępu do wybranych Pakietów w Serwisie ipla oraz preferencyjne warunki tego dostępu (dalej „Regulamin”).
2. Dostawcą odnawianych Pakietów jest Cyfrowy Polsat S.A. z siedzibą w Warszawie (03–878), przy ul. Łubinowej 4a, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000010078, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 796-18-10-732, REGON 670925160, której kapitał zakładowy wynosi: 25 581 840,64 złotych wpłacony w całości (dalej „Cyfrowy Polsat”).
3. Warunki dostępu do odnawianych Pakietów określa niniejszy Regulamin oraz Regulamin płatnego dostępu do ipla w Cyfrowym Polsacie (dalej „Regulamin ipla”). Każdy zamawiający odnawiany Pakiet zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu ipla.
4. Wyrażenia użyte w treści Regulaminu z dużej litery, a w nim nie zdefiniowane mają znaczenie określone w Regulaminie ipla.

§ 2Warunki korzystania



1. Informacja o Pakietach dostępnych w formie odnawianej oraz o ich cenie i sposobie płatności, dostępna jest w opisie Pakietu w Serwisie.
2. Warunkiem korzystania z odnawianych Pakietów jest:
   a. Posiadanie zarejestrowanego konta w Serwisie z podanym adresem e-mail;
   b. Akceptacja Regulaminu i Regulaminu ipla;
   c. Korzystanie z udostępnionych przez Cyfrowy Polsat form płatności, umożliwiających automatyczne cykliczne pobieranie płatności za dostęp odnawiany;
   d. Wyrażenie zgody na automatyczne wielokrotne obciążanie karty kredytowej lub debetowej;
3. Zamówienie odnawianego Pakietu oznacza, że Klient będzie otrzymywał do niego płatny dostęp, odnawiany automatycznie co 30 dni na kolejne 30 dniowe okresy przez czas nieokreślony, do czasu gdy Klient dokona rezygnacji z Pakietu lub Pakiet zostanie dezaktywowany przez Cyfrowy Polsat.
4. Zamówienia płatnego odnawianego Pakietu Klient może dokonać w Serwisie, poprzez zaznaczenie przy Pakiecie wariantu „DOSTĘP ODNAWIANY” i jednej z dostępnych opcji płatności oraz zatwierdzenie wyboru za pomocą przycisku „PŁACĘ”, po dokonaniu kolejnych kroków zgodnie z dalszą instrukcją zamówienia w Serwisie.
5. Zamówienie Pakietu wymaga podania danych wymaganych do dokonania zamówienia oraz zrealizowania płatności tj. imię i nazwisko oraz numer karty kredytowej lub debetowej. W przypadku braku tych danych zamówienie nie zostanie zrealizowane.
6. W przypadku zamówienia odnawianego Pakietu, opłaty za dostęp do Pakietu będą pobierane automatycznie, cyklicznie co 30 dni, poprzez obciążenie karty kredytowej lub debetowej wskazanej przy zamówieniu.
7. Pierwsza opłata zostanie pobrana w chwili złożenia zamówienia w kwocie oznaczonej przy opisie zamawianego Pakietu w Serwisie. Kolejne opłaty będą pobierane, w ostatnim dniu każdego 30–dniowego (trzydziestodniowego) okresu, poprzedzającego okres kolejnego nadania odnawianego Pakietu, w kwocie zakupu oznaczonej w opisie Pakietu przy złożeniu zamówienia. Wysokość opłaty za Pakiet może różnić się w kolejnych okresach w sposób oznaczony w opisie Pakietu przy złożeniu zamówienia.
8. W przypadku braku możliwości pobrania pierwszej opłaty, zamówienie nie zostanie zrealizowane.
9. W przypadku braku możliwości pobrania opłaty za kolejny okres dostępu do odnawianego Pakietu, zgodnie z ust. 7 powyżej, próba pobrania opłaty zostanie ponowiona kolejno 4 razy co 7 dni. Brak pobrania opłaty jest jednoznaczny z brakiem dostępu do Pakietu. W przypadku gdy nastąpi skuteczne pobranie opłaty Pakiet zostanie nadany na kolejny 30-dniowy okres. W przypadku gdy wszystkie próby okażą się bezskuteczne, w kolejnych okresach Pakiet nie będzie odnawiany i opłaty nie będą pobierane.
10. Obsługa elektronicznych płatności za Pakiety odnawiane jest realizowana przez operatorów tych usług, na zasadach przez nich określonych.
11. W okresie, w którym podejmowane będą próby pobrania opłat, Klient może w dowolnym momencie samodzielnie zainicjować pobranie opłaty i wznowić dostęp do Pakietu na kolejny okres, po zalogowaniu na swoje konto w Serwisie, poprzez wybranie przy danym Pakiecie przycisku „PRZEDŁUŻ” W przypadku gdy pomimo wznowienia próba pobrania opłaty będzie nieudana, odpowiednio stosuje się ust. 9 niniejszego paragrafu. Klient może w każdej chwili zrezygnować z odnowienia Pakietu na kolejne okresy, po zalogowaniu na swoje konto w Serwisie i wybraniu przy danym Pakiecie przycisku „REZYGNUJĘ”. W przypadku rezygnacji, Pakiet nie będzie odnawiany i opłaty nie będą pobierane w kolejnych okresach, następujących po okresie w którym dokonano rezygnacji.
12. Cyfrowy Polsat zastrzega prawo dezaktywacji odnawianego Pakietu, w przypadku zmiany oferty, o czym Klienci zostaną powiadomieni za pośrednictwem e-mail wskazany przy rejestracji konta w Serwisie z wyprzedzeniem. W takim przypadku Pakiet nie będzie odnawiany i opłaty nie będą pobierane w kolejnych okresach. W przypadku automatycznego pobrania opłaty za kolejny okres, w którym Pakiet nie będzie dostępny, opłata zostanie Klientowi zwrócona z wykorzystaniem formy za pośrednictwem której nastąpiło jej pobranie, a gdyby zwrot w tej formie okazał się niemożliwy, zostaną zwrócone w innej formie wskazanej przez Klienta.
13. Potwierdzenie zakupu, rezygnacji i dezaktywacji Pakietu, a także pobrania opłaty lub próby jej pobrania oraz wznowienia Pakietu będzie każdorazowo przesłane Klientowi na adres e-mail wskazany przy rejestracji konta w Serwisie.
14. Korzystanie z Pakietu wiąże się z korzystaniem z Internetu i transmisją danych. Opłata za odnawiany dostęp do Pakietu nie obejmuje kosztów transmisji danych, które Klient ponosi zgodnie z obowiązująca Klienta taryfą dostawcy Internetu.
15. Klienci są uprawnieni do przenoszenia Usług i korzystania z nich poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej w trakcie czasowego pobytu w innym państwie na terenie Unii Europejskiej, jeśli nastąpiła pozytywna weryfikacja rzeczywistego i stałego miejsca zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z §2 ust. 5 Regulaminu ipla. Z uprawnienia tego mogą korzystać także Klienci posiadający na dzień 01 kwietnia 2018 r. aktywny dostęp do Pakietów odnawianych, którzy dokonali płatność za Usługi za pośrednictwem rachunku lub karty banku świadczącego usługi na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

§ 3Promocja „Pierwsze 14 dni bez opłat”


1. Promocja dotyczy wybranych Pakietów odnawianych, oznaczonych informacją o promocji.
2. Promocja obowiązuje od 11 marca 2014 r. i może być w każdej chwili odwołana przez Cyfrowy Polsat bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klientów przed odwołaniem Promocji.
3. W ramach promocji Klient uprawniony jest do korzystania z Pakietu odnawianego przez pierwsze 14 dni od zamówienia (okres promocyjny) bez ponoszenia opłaty za dostęp do Pakietu w tym okresie (dalej „Promocja”). Pierwsza opłata za zamówiony w ramach Promocji Pakiet odnawiany zostanie pobrana po upływie okresu promocyjnego, czyli w 15. dniu od zamówienia, chyba że Klient w tym okresie dokona rezygnacji z Pakietu odnawianego, zgodnie z §2 ust. 12 Regulaminu.
4. W przypadku rezygnacji z Pakietu odnawianego w okresie promocyjnym (w czasie pierwszych 14 dni od zamówienia) Klient nie zostanie obciążony opłatą za dostęp do Pakietu, a Pakiet zostanie automatycznie dezaktywowany z końcem okresu promocyjnego (tj. 14 dnia) i nie będzie dostępny w kolejnych okresach.
5. W przypadku zamówienia odnawianego Pakietu w ramach Promocji i wybraniu płatności kartą kredytową lub debetową, Cyfrowy Polsat w celu dokonania weryfikacji autentyczności karty, dokona jednorazowej transakcji z wykorzystaniem karty wskazanej w zamówieniu, poprzez automatyczne pobranie i jednoczesny zwrot kwoty 1 zł, przed zrealizowaniem zamówienia.
6. Promocja dostępna jest jednorazowo dla Klientów którzy dokonują pierwszego zamówienia określonego odnawianego Pakietu, zamawianego z wykorzystaniem jednej karty, z określonego konta Klienta w Serwisie. W przypadku kolejnego zamówienia tego samego Pakietu odnawianego z wykorzystaniem tej samej karty lub za pośrednictwem tego samego konta w Serwisie, Promocja nie będzie dostępna.

§ 4Postanowienia końcowe


1. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajduje Regulamin ipla.
2. Regulamin może ulec zmianie m.in. w przypadku zmiany oferty, warunków technicznych, funkcjonalności lub zmiany przepisów prawa. Zmiana Regulaminu zostanie opublikowana na www.ipla.tv. Klienci zostaną powiadomieni o zmianie obowiązującego ich Regulaminu poprzez e-mail wskazany do konta w Serwisie przed dokonaniem zmiany. W przypadku braku akceptacji zmiany obowiązującego Regulaminu, Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z Pakietu odnawianego.
3. Niniejszy Regulamin oraz Regulamin ipla dostępne są na www.ipla.tv.
4. Regulamin obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r. do odwołania.

Wszystkie regulaminy dostępne w postaci plików PDF dostępne na stronie www.ipla.tv/regulaminy